B2B Travel | Content Marketing Ondersteuning | 2024
Eric en Lore van ScaleAway willen de mobilhome die ze verhuren voor workations meer in de aandacht brengen. Toen ze bij ons kwamen, hadden ze weinig tot geen marketing efforts gedaan, maar de intentie om zelf aan de slag te gaan, was er wel. De grote vraag was: waar moeten we op inzetten om onze doelgroep te kunnen bereiken?
Het marketingveld lag nog volledig open. Daarom begonnen we met het uitwerken van een content strategie om te bepalen wie de doelgroep is, hoe we die het beste kunnen bereiken en om te zien wat de concurrenten deden.
Omdat ze vooral zelf verder aan de slag wilden met de marketing, was de content strategie een goede leidraad om als basis te gebruiken. Dit hebben we gecombineerd met enkele uren marketing ondersteuning waarin vragen gesteld konden worden, ze zaken konden aftoetsen en wij feedback konden geven op de content die ze maakten.
Om een basis te hebben waar ze van kon vertrekken, hebben we enkele verschillende LinkedIn templates gemaakt in Canva waar Mimount zelf verder mee aan de slag kon.
Een single post, een carrousel en een infographic. Allemaal in haar huisstijl en makkelijk aanpasbaar afhankelijk van de content die ze wil delen.
Ontdek binnen 10 minuten jouw sterke punten, verbeterkansen en ontvang praktische tips op maat. Doe nu onze gratis Growth Scan!